frubrannmark

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Malin - 6 september 2011 15:07

Mår inge bra idag alltså. Mår illa, och är super trött och känner mig allmänt hängig, inget roligt alls. Hoppas tusan de går över till imorron.

Så sonen har haft en ganska tråkig dag eftersom jag inte orkat göra något. Hade dock tänkt gå till ÖF förut men blåser ju så förbannat så hade väl blåst bort om vi gått ut.. Och har ingen mössa till han heller.


Men tanken är ju att ja ska in till stan på torsdag och handla lite nytt till honom. Han behöver både de ena o de andra.. Det viktigaste är nog en mössa och en jacka. Men får se vad som hittas :)


Har tänkt att måla en omgång idag iaf, får se hur ja mår senare när karln kommit hem. Vill ju måla så det blir klart nån gång så sonen kan flytta in i eget rum. Skulle vara så skönt så han slipper bli störd av oss på kvällarna.


 

Av Malin - 6 september 2011 09:32

Sonen och jag är osams. Blir så irriterad när han fortsätter göra om samma saker när ja skäller på honom. Han bara ska in till sopkorgen. Fattar inte vad som är så spännande där. Men nått är det ju helt klart eftersom han bara ska dit. Men slängde han i sängen nu för tröttnade till slut. Dock verkar han vara väldigt trött för tror han somnar.


Idag vet jag inte vad som ska hittas på, skit tråkigt väder är det ute. Ser ut att börja regna vilken sekund som helst, och då äre inge kul att gå ut. Dock hoppas jag vi kan gå en liten promenad sen för sonen behöver få komma ut o få lite frisk luft. Kanske går bort till ÖF sen, beror på hur trött han är och hur länge han sover nu. Det är ju inte öppet så länge idag, men vi får se som sagt.


I helgen åker ju karln till Kalix för att jaga, kul värre. Sonen o jag ska stanna hemma. Så jag hoppas för allt i världen att han känner för att vara extra snäll i helgen. Men nog ska jag väl klara det, eller? Får se ifall nån vill komma o umgås med oss någon av dagarna, skulle vara skönt iaf.


Nu: Ska jag smyga o se ifall han somna, o sen slänga mig i soffan.

Låter som åskan kommit...

Ovido - Quiz & Flashcards