frubrannmark

Direktlänk till inlägg 12 september 2011

Målar-Mallan

Av Malin - 12 september 2011 19:50

Idag när karln kom hem ifrån jobbet så for jag och tränade på en gång. Riktigt skönt var det att komma igång igen. Måste verkligen göra detta nu eftersom jag vet att min rygg mår mycket bättre av det och jag har inte ont när jag tränar.


När ja kom hem så hade karln gjort mat och efter det så börja jag måla sonens rum. Andra varvet med vit färg. Så nu är det klart. Imorron eller när det blir är det alltså dax att måla det blåa :) Så jäkla kul det ska bli o se om det blir som jag tänkt mig. Ja håller tummarna för det, annars vet ja inte vad jag gör. Men tror det kommer bli kanon. Sen äre bara upp med lite lister och så kan han flytta in. Underbart. Ska bli skönt när han flyttar till eget rum, så man slipper viska när man går in där och såna saker.


Nu är det snart Ensam mamma söker. Efter så är det ju Hollywoodfruarna som jag börjat titta på, vet inte varför igentligen, men tycker dom är ganska roliga. De mest barnsliga är ju Agnes-Nicole och hennes kompis Mara som bråkar om en hund. Shit alltså. Men kul o kolla på HAHA ;)


  Får tyvärr bli samma bild som i förra inlägget. För det där är jag i en mans kropp haha.

 
 
Ingen bild

Vendela

13 september 2011 10:35

Hejsan,
Det skulle vara väldigt roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards