frubrannmark

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Irriterad

Av Malin - 30 september 2011 10:19

Gud så irriterad jag blir på mig själv. Jag hittade ett recept för ett tag sedan. Men nu kan jag inte hitta igen det. Blir tokig. Känns som jag letat överallt där det borde vara men icket. Suck! ja ja. Ja överlever ju ändå men är ändå störande.


Plutten sover, redan. Skit trött var han. Tror dock inte han kommer sova så länge men men.. Han kanske kan sova en stund senare med. Får se. Måste ut sen iaf. Vi behöver få lite frisk luft och jag behöver röra på mig. Så tråkigt när ÖF är stängt o vi inte kan gå dit o leka. För det är ju annars helt perfekt. Men men, får satsa på nästa vecka istället.


På måndag har jag tänkt att vi ska gå o bada. Jag hoppas det blir så. Att jag kommer ihåg det ;) Inte så lätt alla gånger o komma ihåg såna saker :P


I helgen är vi hemma. Vi ska hålla på o fixa o greja med huset och så. Jag måste måla ett varv i sonens rum idag. Blev inget igår då karln kom hem så sent och ja har fått för mig att om sonen mot någon förmodan skulle få för sig o vakna att ja inte skulle höra honom. Så så kan det va. Bara att vänta helt enkelt. Idag hoppas jag karln kommer hem skapligt iaf.


Har funderat en hel del de senaste dagarna. På vad jag skulle vilja jobba med och såna saker, dock har jag inte kommit fram till något spännande. Jobbet jag va på intervju på har ju inte hört av sig, så jag tar nu för givet att jag inte fick det. För han behövde nån fort så tycker han borde hört av sig nu. Men även om ja inte fått det tycker jag han kan höra av sig eftersom jag ändå var där på intervju. Men men, i-lands bekymmer.


Har även funderat en hel del på hur jag vill att vårt hus ska se ut.. Invändigt. Men det är även svårt och ha massa grejer eftersom sonen är på det hela tiden. Så såna saker får jag väl vänta med tills han blir större.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards