frubrannmark

Direktlänk till inlägg 24 september 2012

Helgen

Av Malin - 24 september 2012 16:29

Yes lördagskvällen spenderades på Plaza i Umeå. Med jobbet + några andra Systembolag i Västerbotten. Vi kanske va runt 120 personer. Så många nya att lära känna och så. Mat och underhållning stod på schemat denna kväll. Är dock ledsen att säga att jag inte alls var nöjd med maten. Men underhållningen var det i alla fall inget fel på :)


På söndagen var det dax att gå upp tidigt, då jag valde att åka hem och sova istället för att sova på hotellet. Ammar ju fortfarande som ni vet. Så därför valde jag att åka hem. Men i alla fall, jag tog mig upp på söndagen och körde in till stan igen. En dag med utbilning. Blev pumpade med information hela dagen och jag var HELT trött i huvudet när vi skulle åka hem.

Detta gällde då alla Systembolag i hela Sverige som var samlade på olika platser runt om i landet. Lite roligt faktiskt.


Blev en bastu på kvällen när barnen somnat och en tidig kväll i säng. Hur trött som helst var jag efter dessa dagar.

Imorse var det dax att gå upp tidigt igen, då vi skulle lämna in bilen för lite tillfixning. Så halv 6 klev vi upp mer eller mindre halvt döda. Passade på att ta en sväng till Täfteå, hälsade på Emma med familj. Så Lea och Sixten fick leka lite och de skrattade och busade en hel del :)


Ikväll har jag tänkt ge mig på ett pass Zumba, se hur det går. Spännande. Så får vi se om jag kommer fortsätta med det eller om jag istället köper ett kort på gymmet. Vi får se helt enkelt. För röra på dököttet måste jag i alla fall göra :) har tänkt att jag behöver göra vecko-scheman över hur jag ska röra på mig. Kanske peppar mig lite mer att röra på mig. Har inte speciellt stor självdiciplin. Behöver verkligen träna på den. Men i alla fall, tänkte prova göra ett schema för denna veckan, se hur det går :) Jag hoppas det kommer gå bra. Skriver här imorron när jag kommit på vad jag ska hitta på. Blir väl igentligen mest promenader. Men ja, vi får se :)


Kram hej

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards