frubrannmark

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Malin - 19 september 2012 09:09

Nu har denna underbara förkylning hittat tillbaka till mig. Tack o bock säger väl jag.


Så idag blir det inga promenader, känner att det är dax att ja blir helt frisk innan jag fortsätter med sådant så inget förvärras ännu mer.. SUCK!! Vilket betyder att ja tar bilen bort till Föräldragruppen och ÖF idag.. mindre skoj, men så är det.

Skulle ha gått på vattengympa ikväll, men vet inte om jag skiter i det eftersom jag mår som jag gör.

Och i helgen ska vi ju ha galej med jobbet, får väl se hur det blir med den saken. Är ju ändå några dagar kvar dit så hoppas jag känner mig lite bättre, för just nu har jag vrålont i HELA kroppen. Mindre skönt.


Äsch nu har jag väl gnällt klart..

Imorron möte med Xtravaganza, det ser jag fram emot sjukt mycket. Jag är väldigt taggad inför det här. Kom igen nu Mallan!! ;)


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards