frubrannmark

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Malin - 21 september 2012 18:32

Igår bestämde vi att vi skulle prova på Busplaneten på Strömpilen. Har ju provat på Leos Lekland förut, men det är ju lite längre dit så tänkte iaf att vi skulle se om det var något att ha. Fick höra att det inte alls var bra där och att Leos var bättre. Men vi åkte i alla fall dit ändå. Jag hade inställningen att det skulle vara jättetråkigt och inte alls så bra som Leos. Kanske säga att ja blev positivt överraskad. Tyckte det var hur bra som helst och vi klättra och åkte rutchkana hur mycket som helst. Sixten tyckte det var skitkul med. Så dit kommer vi definitivt att åka flera gånger. Skönt oxå att det inte är så långt. Lea var där oxå så hon kunde leka med Sixten och de busade en hel del. Som sagt, dit kommer vi absolut att åka flera gånger.

Jag tyckte det var roligt att även jag kunde "leka" då jag de gånger vi varit på Leos varit gravid och inte speciellt smidig någonstans. Så det var ett riktigt träningspass att vara där o leka :)


Hann med en storhandling på vägen hem, perfekt att Ica Maxi ligger där bredvid med :) Tar ju dock sin tid att handla men det gick bra med barnen. Sixten somna dock när vi for hem och va jättehungrig när han vakna. Så idag åt vi pannkakor med glass och blåbärssylt. Hur gott som helst :)


Imorron ska jag ju iväg på kvällen på nå galej med jobbet. Spännande att se vad det är för någe och spännande o se om Wilma accepterar flaskan imorron. Ja ja funkar de inte så får ja åka hem. Svårare än så är det ju faktiskt inte. På söndag är det utbildning, får se va de handlar om. Har ju inte fått veta speciellt mycket om det. Men sånt som märks.


Nej nu ska jag sluta svammla. Förkylningen kanske håller på att bli bättre. Ja håller tummarna för det så jag kan börja promenera igen och vara med på Zumban på måndag :) Längtar till vattengympan på onsdag :) Härligt härligt!


Kram hej


 

Ovido - Quiz & Flashcards