frubrannmark

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Malin - 30 april 2013 20:36

Har funderat hela dagen på om jag ska köra igång med fitnessfighten. De börjar en ny omgång imorron och jag tyckte de lät riktigt kul. Så nu har jag anmält mig och betalat och nu lagt in min startvikt och mått och bilder på mig själv. Så får vi se hur det ser ut om 30 dagar. Är lite små nervös med nog ska de väl gå bra hoppas jag. Måste peppa och tagga som fan och jag hoppas ni som läser det här hjälper mig på vägen för jag kommer med all säkerhet behöva peppning under dessa 30 dagar. Nu jäklarns ska jag väl komma ner under 70 kg. Det är mitt mål.. 5,5 kg till 70.. så det plus lite till, men vi får se. Jag ska ge järnet och det ska ta mig tusan funka..

Man får träning och kostprogram som man ska följa. Skönt, för det är nog det jag behöver hjälp med, lite piskning sådär :P


Nej nu ska jag peppa mig själv inför imorron :) KUL!!!!

Nuuuuu kör vi :)

Är det någon annan där ute som läser det här och ska köra fitnessfighten så hör gärna av er så kan vi peppa varandra :)


Kram hej

Av Malin - 30 april 2013 12:14

Alltså jag blir så less på mig själv. JA försöker och försöker, men tydligen inte tillräckligt.. Vågen visar lixom inte mindre :( Läste på nån sida nyss med att styrketräning är väldigt bra om man ska gå ner i vikt för att muskelmassan ska va bra med fettförbränning och allt sånt.. Jaha, men ja tränar ingen styrketräning, och ja har inte riktigt sug på att köpa ett gymkort nu när det börjar bli fint väder och det är ju inte så att ja har nå stång och sånt hemma.. Eller har Daniel det?? Ingen aning.. SUCK!!!

Jag kommer verkligen inte under 74, det suger ganska hårt kan jag säga.. Och imorse när ja vägde mig ja då stod våghelveten på 75.5, jag litar inte riktigt på den där vågen om jag ska vara ärlig.. Flyttar jag vågen typ en millimeter på golvet visar den något annat.. Antingen lutar golvet eller så är vågen inte vad den borde vara. Men ja köpte den för en månad sen, så va fan ska man tro lixom..

Känns som allt jag gör viktmässigt just nu suger.. allt går skit och jag vill bara ge upp.. MEN det ska jag inte. Jag behöver bli piggar, mer rörlig och orka leka med mina barn mer än vad jag gör just nu. Fattar inte varför de 10 första kg va lätta att tappa, varför kan de inte va nästan lika lätt att tappa nästa 10?? SUCK!!!


Jävla skit helvete ärligt talat. Känns som ja är i botten just nu.. och vet inte hur jag ska ta mig upp..

Ovido - Quiz & Flashcards