frubrannmark

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Malin - 27 april 2013 21:36

Under kvällen har ja suttit med mina living and room grejer och försökt lära mig lite mer om sakerna. Har skrivit ner på papper vad ja ska säga om dem och känner mig nu helt fulltankad med info så det får nog inte plats så mycket mer. Nu är det bara att smälta allting och läsa om det lite till. På lördag nästa vecka ska jag ha min första visning och då ska det sitta. Vill kunna det så bra som möjligt så det ser proffsigt ut. Men såklart kommer jag ha någon form av fusklapp ifall ja skulle tappa bort mig, man vet ju aldrig. Så bättre att vara förberedd även på det.Mycket tankar nu kring vårt bröllop. Har ju kommit på att det kanske är smart och börja kolla lite grejer redan nu även att det är långt bort, men vi behöver ju spara pengar och allt som hör till. Gäller ju även att vara ute i god tid :)Kul är dey men svårt att veta vad jag vill ha. Men jag får träffa Sabrina någon dag och bolla lite ideer och sånt. Alltid bra med någon utomstående som kan hjälpa och fundera och se ur ett annat perspektiv :)Nej ni lina damer och herrar dags att lägga bort plattan för ikväll och allt annat och varva ner. Snart läggdax. Imorron är en ny dag som ja hoppas bjuder på fint väder så vi kan vara ute så mycket som möjligt. Har varit ute en del idag med. Härligt härligt :)Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards