frubrannmark

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Malin - 21 april 2013 21:29

Nu jäklar är ja peppad igen. Har kommit på att jag inte kan håll långsiktiga mål så har därför satt upp ett kortare. Till den 8 maj ska jag ha gått ner 2 kg. Jag hoppas att jag kommer fixa det men det tror jag. Bara att ge sig fan på att klara detta nu. Varför just den 8 maj då. Ja bra fråga. Men då kommer svärföräldrarna ner nästa gång. Så får se om jag fixar kortsiktiga mål då. Kom igen nu Mallan nu kööööör vi!!!!

Farfar ska även sponsra mig med ett par springskor. Han tyckte att jag behövde mig ett par. Hur snällt som helst. Så det ska ja försöka köpa mig ett par så fort som möjligt :-)
Nej nu är de dax att sova.
Kram hej

Av Malin - 21 april 2013 15:26

Yes! Nu har snart snön smält bort och äntligen börjar det snart hända lite saker här hemma. Farmor och farfar har varit här i helgen, de tog med sig lite virke och så va farfar och köpte lite virke under helgen. Så nästa gång de kommer är det dax att börja fixa och dona. Ska bli så skönt att komma igång med allt nu och vi har en hel del att göra innan de kommer tillbaka om 2,5 veckor igen. Det ska börja målas och det ska rivas och det ska grejas. Fasiken så kul och skönt det ska bli att äntligen få komma igång med det här. Som vi har längtat HELA vintern.


Den 4 maj ska jag även ha min första Living and Room visning och det ska faktiskt bli riktigt roligt. Ska bara läsa på lite mer om sakerna jag ska visa så kommer det bli jättebra :) Allt känns ganska bra just nu faktiskt.


I slutet på maj åker vi ju söderut en sväng. Ska bli skönt att få komma dit och kul att få träffa alla igen. Jag behöver det.

Ska ju även passa på att fixa frillan när jag ändå är nere. Måste ju passa på då jag är nära bästa frisörskan i världen :)


Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards