frubrannmark

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Malin - 6 april 2013 10:19

Idag är sista dagen på gymmet, sen går kortet ut. Känns lite konstigt, men lite skönt oxå. För nu betyder det att det börjar bli varmare ute och lite skönare med promenader och andra saker man kan göra ute.

Så när Daniel klivit upp ska jag åka till gymmet för sista gången. Kanske köper kort igen till hösten och vintern, det får vi se helt enkelt. Nu ska jag njuta av det vackra vädret och härliga promenader och annan utomhusträning :)


Håller fortfarande på att fixa mina 5 visningar. Har 4 stycken, men den 5:e verkar svår. Förstår inte varför igentligen. Men så är det i alla fall. Hoppas verkligen på att kunna fixa den 5:e snart så jag får sätta igång, ser ju fram emot det här hur mycket som helst och vill bara börja. Har även en del papper jag måste läsa igenom så jag kanske är lite förberedd när jag väl ska sätta igång sen. Och jag hoppas ju såklart att de visningar jag är på kommer tycka jag är bra och boka mig igen. :)


Nej nu ska jag försöka komma på hur jag ska kunna fixa en sista bokning.

Ha en bra dag alla :)

Kram hej


 

Ovido - Quiz & Flashcards