frubrannmark

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Malin - 25 april 2013 19:27

OJ oj oj, den senaste tiden har jag börjat tänka ganska mycket på hur jag vill att vårt bröllop ska se ut och hur det ska bli. Jag har ingentligen inte den blekaste men känner att ja behöver få en känsla någonstans, så har kollat på både klänningar och inbjudningskort på internet, men inte riktigt hittat det jag vill ha. Tur i alla fall att jag har LÅÅÅÅNG tid på mig innan ja måste bestämma mig ;)


Annars har vi börjat greja lite utomhus, snön är ju äntligen på väg bort och det är dax att hålls utomhus. Härligt.


Wilmas har även fått dagisplats, tyvärr på fel dagis :( Är ganska besviken men så får det vara. Ska ringa den där placeringsassistenten imorron för att höra när man kan söka dit igen, till vilken period och sådana saker. För hon SKA gå på Sandgärdan, finns inget annat.


Nae, nu ska ja väl packa lite grejer och sen bege mig iväg på gympa.

Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards