frubrannmark

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Malin - 11 april 2013 22:32

Precis så känner ja mig nu. Så jävla besviken på mig själv blir jag. Vad är det ja inte fattar? Varför ska de va så jävla svårt.. blir ju så jävla besviken på mig själv, så varför kan ja inte bara täppa igen käften? Äter fan hela tiden o bara skit. Sååååå besviken.

Av Malin - 11 april 2013 13:23

Hmm jag som hade tänkt skriva ganska mycket känner att huvudet just nu är helt tomt.


Men den senaste tiden då. Min syster var ju här, det har jag ju delat med mig av. Var riktigt kul och jag njöt till fullo alla dagar. Helt underbart. Hon åkte hem för en vecka sen men känns som det är ännu längre :( Men i slutet på maj får jag träffa dem igen. Plus alla andra med såklart :) Love it!


Har börjat som konsulent för Living and Room och kommer snart få min kollektion hem så jag kan sätta i gång på riktigt. På söndag är det även träff i Ullånger som jag tänkt fara på. Så hoppas det inte snöar så mycket i helgen så jag vågar mig ut ensam så långt. Men det ska nog gå bra.


Viktminskningen går väl inte så jättebra just nu faktiskt. Försöker lägga mitt fokus på maten just nu, försöka lära mig att äta rätt och mindre. Går väl sådär än så länge, men jag kämpar vidare.


Idag var jag och storhandlade ensam. Wilma fick snällt vara hemma med pappa. Skönt var det att fara själv. På tisdag ska jag ha min ensamdag. Längtar. Bara jag. Ska fara in till stan och handla diverse saker som vi behöver. Sonen växer ju så det knakar så dax att köpa nya kläder till honom. Det lär väl kosta en hel del.


Annars tror jag inte det händer så jättemycket här faktiskt, ska alldeles strax gå o hämta sonen och vi ska då bege oss till öppna förskolan en sväng tänkte jag. Så han får leka lite till :)

Wilma växer så det knakar hon oxå, snart är det dax att hon bara får sova en gång per dag. Igår var en sådan dag. Hon va jätteduktig hela dagen, men runt 17 blev hon trött och grinig men då la Sixten och jag allt fokus på henne så hon blev nöjd i en timme och sen stup i säng :) Händer mycket med henne just nu. Underbart! Det är så kul att se.


Nej nu ser jag att det är dax att klä sig o hämta sonen. Ha en fortsatt bra dag, det tänker jag ha och jag hoppas mina barn oxå ska det :)

Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards