frubrannmark

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Malin - 16 april 2013 19:13

Var nu ett tag sedan jag skrev något här, men har haft en hel del annat att göra plus att jag inte riktigt känt för att skriva.


Men i söndags var jag i Ullånger på teamträff med några från Living and Room, riktigt skoj var det att trffa några andra som håller på med samma sak som jag :)

Kom hem till en sjuk son och han är fortfarande sjuk. Feber och snorig som tusan. Tycker så fruktansvärt synd om honom.


Fick hem min start kollektion igår oxå. Hur snygga grejer som helst och det ska bli riktigt kul att få visa upp dem.


Idag har jag varit in till stan på shoppingrunda, kul :) Skönt att vara själv. Så fick handlat en hel del. Nya kläder till Sixten, blommor till köket, en ny börs, och lite smått och gott.  Skönt att vara själv när man ska fara fram och tillbaka hela tiden.

Just ja, köpte mig ett par nya skor med. Fick bli converse denna gång. Vet inte om jag är nöjd ännu. Vill igentligen ha puma, men finns ju fasiken inga snygga i år. Ja gillar igentligen converse men jag gillar puma snäppet mer ;) Så ska prova dem några gånger så får vi se om jag behåller dem eller lämnar tillbaka dem..


Nej nu har jag lite annat att göra.

Ta hand om er.

kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards