frubrannmark

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Malin - 29 april 2013 20:01

Håller på o nattar sonen. Går sådär om ja ska va ärlig. Har kollat både de ena o de andra redan så ja slänger väl iväg ett blogginlägg med när ja ändå håller på...

Har ganska mycke funderingar kring mitt bröllop just nu. Vilka färger ska man ha som genomgående tema. Vad jag ska ha för klänning. Vilka man ska bjuda. Hur inbjudningskorten ska se ut och en himla massa fler funderingar... har igentligen inte kommit någon vart. Kanske att ja vet hur inbjudningskorten ska se ut. Fick hem 3 prover idag. Riktigt fina. Men vill kolla ännu fler innan jag bestämmer mig. Beställde även hem en katalog med diverse saker i som är till bröllop. Kul att bläddra i. Men skulle nog vilja skaffa mig fler. Får väl se om ja hittar några. Är ju igentligen ingen brådska, men skönt om man har en liten hum om vad man vill ha...

Nej nu ska ja sitta här i tystnaden och fundera vidare och se om ja kommer fram till något bra.
Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards