frubrannmark

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Malin - 30 mars 2013 19:14

Fick, för mig, oväntat besök idag. Daniel visste såklart om det hela. Men jag blev väldigt överraskad, visste att nått skulle hända. Trodde dock det skulle ske till veckan eftersom jag för ett tag sedan fick veta att jag inte kunde jobba den andra och tredje april. Och har sagt till Daniel att är det inte mamma eller syrran o Miranda som kommer hit, kommer ja bli skit besviken. Men såklart så har han fixat så syster Anna och Miranda kommit hit och ingen är gladare än jag. Och självklart kom tårarna med. Som jag har längtat efter dem och nu är de här. kan knappt förstå att det är sant. Men hur underbart som helst är det :) Så dessa dagar tänker jag njuta fullt ut av detta fantastiska sällskap.


Skönt det är när man har en sambo som förstår hur mycket man kan längta efter sin familj ibland som gör detta för mig. Han är verkligen bäst. Älskar dig mest av allt.


Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards