frubrannmark

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Malin - 9 mars 2013 12:09

En ganska bra dag då solen skiner :) Härligt. Det mindre bra var att jag somna backi 1 inatt, låg bara o vred o vände på mig och kunde inte slappna av. Så irriterande. Somna till slut men såklart att W gnällt till flera ggr och att hon tyckte att det var morgon 05,15 idag igen. Suck, när ska ungen lär sig att det inte är morgone fören i alla fall 06,30?? Haha lär väl få vänta länge innan hon sover så länge..


Nu sover sonen, o Wilma sitter i gåstolen och drar ut byrålådan hela tiden.. Hon är ganska lättroad ;) Ingen aning om vad vi ska hitta på idag faktiskt. Skulle behöva ta ut dem en stund senare. Karln sover ju då han jobbar natt och idag åker han redan vid 5 :( Hur kul är det då.. Skit..


Jag ska i alla fall hinna med en sväng på gymmet idag hade jag tänkt. Borde hinna. Beror ju på hur länge karln behagar sova. Men vi får väl se.. Annars blir det en promenad med barnen senare.. Kanske det blir ändå :P


Nä nu ska jag mysa lite med gofisan.

Kram hej

 

Ovido - Quiz & Flashcards