frubrannmark

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Malin - 8 mars 2013 12:12

Vår lilla dam tydckte att det var morgon klockan 05,15 imorse, mamman höll inte riktigt med.. Suck. Försökte få i henne välling ihop om att somna om en stund, men icket. Hon ville inte ha. Så bara att kliva upp.. kl 6 kom sonen. Bra tyckte jag då kan ja vila lite på soffan så kan han leka med syrran :) Men blev inte så mycket vila då eftersom damen behagade slita sin stackars mamma i håret typ hela tiden, så kan det gå.


kl 8 fick hon i alla fall frukost och sen stoppad i vagnen för att sova. Och hon sov, i 2 timmar :) Vilket betyder att även jag kunde halvsova lika länge. Sonen såg film och lekte även med alla sina leksaker som låter. Inte kul, men de gick jag fick ju vila i alla fall..


Eldade imorse då det var kallt, men de va ju ganska dumt har jag nu insett då det är en bastu här inne eftersom solen ligger på. Och nej jag eldar inte fortfarande. Eldade inte ens en hink med ved utan bara lite. Sen va ja för trött :P


Idag då, ja idag ska vi som det ser ut nu gå bort till Emelie när Sixten vaknar igen. En promenad får det bli i det härliga vädret, tror även att det får bli min motion för idag, känner mig lite öm här o var i kroppen efter igår och nej det är inte träningsvärk. Så gjorde väl något fel på gympan igår när jag träna där.. Men men, får vila idag och köra imorron igen på gymmet.


Nej, nu ska jag passa på att mysa med dottern eftersom sonen sover och även hon vill ha lite egentid med mamman :)

Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards