frubrannmark

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Malin - 17 mars 2013 10:18

Varför ska de va så svårt att lära sig att äta bättre? Jag vet ju att det är vad jag behöver, men ändå så gör jag det inte. Just. Nu känns det som mycket snack och liten verkstad från min sida, jag vet ju vad jag behöver men ändå gör jag det inte. Skulle behöva en rejäl spark i baken. Blir så arg, ledsen och besviken på mig själv. Jag har ju lycksts gå ner ungefär 11 kg, så varför ska de va så svårt att gå ner 11 till? Igentligen borde det ju inte vara så svårt, jag vet ju uppenbarligen hur man gör.. jag behöver verkligen sätta mig ner o ransaka mig själv, skriva upp exakt vad jag ska öta och hur mycket utav det och sen hålla mig till det. Kanske får göra det imorn när vi kommit hem, så jag kan sitta i lugn o ro o fundera vad tusan jag ska göra. Jag MÅSTE verkligen skärpa till mig nu. Vill ju vara klar i oktober och då är det inte mycket tid kvar med tanke på hur många kilon till jag ska gå ner.Nej nu ska ja väl fortsätta försöka komma på hur ja ska lyckas med mitt val.Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards