frubrannmark

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Malin - 20 mars 2013 21:13

Jaha och vad ska jag skriva idag då? Ingen aning igentligen.Jag saknar min mamma och min familj o min vän nere i södra sverige. Är väldigt jobbigt att bo såhär långt bort, inget kul alls. Nästan så ja packar in oss alla i bilen o kör söder ut. Men så blir det ju såklart inte. Men saknaden och längtan är väldigt stor.Händer inte så jättemycket här. Sixten går på dagis och är väldigt mamma och pappa kär just nu. Men de går väl över nån gång. Wilma är genomförkyld och kämpar på bra genom dagarna, hon har även tand nr 2 på väg, så ni kan ju tänka hur glad hon är :) Och daniel jobbar natt, finns inte så mycke mer att säga om det.På lördag ska jag jobba. Ska även jobba onsdag och torsdag nästa vecka. Ska bli kul att få jobba, träffa lite andra människor och bara att få tänka på nått annat. Nä orka svammla på här, är väl dax att göra sig iordning inför natten. Fixa mig själv o greja med barnen.Ha en bra kväll.Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards