frubrannmark

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Malin - 7 mars 2013 13:11

Idag blir det en del träning, på morgonen så tog ja mig till gymmet o tränade en timme. Kändes jäkligt skönt efteråt kan jag lova. Ska även ta mig en promenad snart.. o ikväll blir de gympa. En bra träningsdag helt enkelt.Har även börjat räkna kalorier. Dock räknar jag inte grönsaker då de känns så drygt. Men mat o frukt räknar jag så gott jag kan. Får se hur de går.Köpte ju även en ny våg förra veckan, vi är inte kompisar. Den visar plus varje gång jag ställer mig på vågen och det är inte ok. Därför räknar ja nu kalorier ihop om att de ska gå åt andra hållet. Vi får se på tisdag helt enkelt om det ger något bra resultat men måste ju fortsätta såhär ett tag för att de ska ge nånting, så hoppas jag pallar. Har ju gett upp ganska fort förut när ja försökt räkna o lessnat på att skriva upp allt jag äter, men ska ge det ett ärligt försök, så får vi se sen.Nej nu mys med lillsnörpa innan vi ska hämta hem sonen.Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards