frubrannmark

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Malin - 18 mars 2013 19:37

Imorn har ja tänkt mig på en nystart med min viktnedgång. Ja hoppas fan ja fixar det här nu, känns som ja stått stiill på övre 70 talet alldeles för länge. Håller på att skriva en matlista med exakt vad ja ska äta. Frukost, lunch och middag. Nu ska jag få ordning på den här skiten. Det aka gå.Måste ju även komma på en ny belöning när ja kommer ner till 70 kg, då ja redan köpt mig den där surfplattan ja tänkte köpa mig då. Men det ska ja väl kunna komma på. Är lite sugen på en, ja va tusan heter det, en sten man har i ugnen att baka pizza på. Hört att såna ska va riktigt nice. Så innan dess blir det ingen form av pizza. O då blir det en pizza från viktväktarna. För nu fan ska skiten väck, ja är så less på att väga såhär mycket, min kropp kommer inte orka det för länge. Och ja känner ju redan av dessa 10 kg att ja orkar lite mer, hur kommer de inte då bli om ja går ner 10 till? Så nu jävlar ska de gå.Kilona ska väck. Så enkelt är det

Ovido - Quiz & Flashcards