frubrannmark

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Malin - 3 mars 2013 19:56

Sen jag skrev senast har jag hunnit med en hel del.Jag har fyllt år. Inget märkvärdigt igentligen men jag hade en jättebra dag med min familj. Sen igår åkte jag och Daniel ner till sthlm för att kolla på Jerry Williams. Gick på stan en stund först, sen gick vi tillbaka till Jörgen och Pia där vi sov. De bjöd oss på middag, hur gått som helst. Sen var det dax att åka ut till Cirkus på Djurgården. Det var mindre än jag väntat mig, men det var lite mysigt. Inte de skönaste stolarna o hade skapligt ont i rumpan när de va slut. I alla fall så var det hur bra som helst. Jerry va kung. Vilken energi. Helt fantastiskt. Går inte riktigt att beskriva det. Men han är verkligen Rock-farfar. Jag är hur nöjd som helst med kvällen. Hur bra som helst..Idag kom vi hem igen. Skönt, saknade barnen även att de hade det bra med farmor o farfar. Va allt ja orka skriva idag... Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards