frubrannmark

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Malin - 30 juli 2012 17:43

Idag har jag varit på massage och det var ruskigt skönt. Har bokat en ny tid tills måndag nästa vecka och jag ser redan fram emot att gå dit :)


Annars har det varit lugnt här hemma.. dottern sover och sonen ser på tv för tillfället..

Imorron åker ju jag och dotter iväg några dagar och det gör riktigt ont i mig att inte få träffa min son på flera dagar... men det ska väl gå bra..


Har även beställt lite filmer idag, till sonens födelsedag som han ska få i present, vet att han kommer bli helt lyrisk när han öppnar presenterna och får se vad som är inuti :) Ska bli härligt att få se hans ansikte då :)


Äsch har ju inget vettigt eller spännande o skriva, så nu skiter ja i det här.. Kanske skriver nån dag när jag är i Gusum..


Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards