frubrannmark

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Malin - 22 juli 2012 10:01

Har världens ångest över att lämna mitt barn nästa vecka när jag och vår dotter åker söderut. Mår riktigt dåligt över det och vet inte hur det kommer gå. Men är ju bara några dagar och jag vet att han kommer ha det hur bra som helst här hemma med farfar och pappa.. Men gör ändå riktigt ont i mig att lämna mitt barn. Det är ju dock inget jag vill att han ska komma med på. Eller ner och träffa alla visst, men begravningen ska han inte behöva uppleva med massa ledsna människor. Och barnvakt där nere, jo visst finns det, men dock ska ju alla jag skulle kunna tänka att lämna han till på begravningen, vilket gör att han får stanna hemma. Och jag är ju bara bort tis-sön. Men gör ändå väldigt ont.


Nu har mamma och Nitte åkt hem. Har varit riktigt trevligt att ha dem här och jag hade önskat de stannat lite till. Men jag vet varför de var tvungna att fara hem och det har jag full förståelse för. Men riktigt trevliga dagar iaf. Och jag träffar dem ju snart igen..


Nä nu orkar jag inte skriva mer här..

Kram hej


 

Ovido - Quiz & Flashcards