frubrannmark

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Malin - 19 juli 2012 09:58

Idag har jag hunnit med en del.. 06,20 väckte min fina dotter mig och ville ha mat, när hon ätit klart och somnat om vakna min stora underbara kille och tyckte mamma skulle gå upp.. Så upp och lite morgonmys i soffan, innan vi åt frukost..

Har även slängt in en maskin tvätt, hängt den och slängt in nästa. Har dammat klart det mesta av huset, bara vårt sovrum var då Wilma låg där o sov nyss. Har även dammsugit det mesta av huset. Men nu vakna lillfisan och vill väl troligtvis ha lite mat :)


Sen ska jag damma klart, och dammsuga klart. När stora killen sover sen har jag tänkt att jag ska skura golven så jag hoppas lillfisan tillåter mig att göra det, annars får jag ta det senare :)


Nej nu är det dax för ett mål mat.


Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards