frubrannmark

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Malin - 6 juli 2012 12:43

Var ett tag sen jag skrev här nu, men hinner inte alltid och har inte alltid någon lust heller. Tycker dagarna bara springer iväg och vår lilla fisunge är redan 1.5 veckor :) Det är mycket att vänja sig vid, men som tur är har jag min karl hemma för tillfället. Dock börjar han ju jobba snart igen, vilket jag inte tycker är jättekul. Men det ska väl gå bra det med hoppas jag.


Sonen har varit lite till o från i sin kärlek till sin syster. Men igår och idag har han sträckt fram armarna och velat hålla i henne vilket han oxå fått. Han har suttit i soffan med henne i knät och klappat henne fint på huvudet hela tiden och man ser en liten stolthet i hans ögon, även om han nog inte gärna vill erkänna det :) Men vi kämpar på med att få dem att fungera tillsammans :)


Igår var vi till Täfteå till Emma och hennes familj. Sonen älskar ju att leka med lilla Lea, som inte är så liten längre :) De har jättekul ihop och de har börjat kramas lite smått, roligt att se :)


Karln håller även på att slutföra bastubygget och det är inte mycket kvar på det. Skönt tycker jag :) Han bastar typ varje dag och han älskar det. Jag är riktigt glad för hans skull att den nu är på plats och är användningsklar :)


Själv gör jag inte så mycket om dagarna, men det springer på för fullt i alla fall. Jag har inte riktigt hittat orken till att gå promenader, men får försöka göra det tills gubben börjar jobba. Går ju inte att sitta inne hela dagarna med en liten aktiv kille.


En liten uppdatering i alla fall :) Får se när det blir nästa gång...

Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards