frubrannmark

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Malin - 29 juli 2012 11:46

Då är det söndag idag då.. veckan har gått ganska fort faktiskt, eller tycker nog snarare att alla veckor går ganska fort, tycker bara det svischar förbi så är det en nya månad.

Igår var vi på dop för Alva, väldigt fint var det och trevligt. Innan vi for dit hann vi städa huset och så tvättade jag även en del. Tror jag ska börja packa idag så jag har det gjort. För på tisdag åker ju jag och Wilma södeut. Gör mig ganska ont i hjärtat att lämna Sixten hemma, men han kommer få det jättebra och det är nog jobbigare för mig än för honom. Fast han har blivit väldigt mammig av sig senaste tiden. Men det ska väl gå bra ändå.


Imorron ska jag på massage här bort på gatan. Ska bli riktigt skönt och välbehövligt. Jag hoppas hon är bra så man kan gå dit flera gånger. Vilket påminner mig om att jag måste ta ut pengar :)


På torsdag är det dax. Att säga hejdå en sista gång. Jag har kommit på mig själv de senaste dagarna med att tro att hon fortfarande lever och att jag ska gå dit o hälsa på när ja kommer hem. Känns jättekonstigt när jag inser att hon nu är med morfar. Kommer bli sjukt jobbigt och jag hoppas att min kära dotter behagar att sova hela tiden då jag måste ta henne med mig. Tur hon är så liten och inget förstår.


Det är väl vad som händer den närmsta framtiden.


Kram hej

 

Ovido - Quiz & Flashcards