frubrannmark

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Malin - 18 juli 2012 18:09

På alla flygbolag och på Daniels jobb.. På flygbolagen för att de är så dyra att flyga med inom Sverige, helt sjukt vilka priser de har.. och Daniels jobb för att han inte kan vara ledig så länge pga av jouren.. Suck.. Men men det är ju bara att acceptera och försöka komma på hur vi då ska göra med barnen.. Den minsta kommer ju med mig i vilket fall eftersom jag ammar henne fortfarande.. Men den större vet vi inte ännu hur vi ska göra med.. Jag vill ju självklart ta han med mig, men vill inte ha med han på begravningen. Då är frågan vem som kan vara barnvakt i sådana fall.. Typ de ja kan tänka mig att lämna honom till ska ju självklart gå på begravningen med.. Så många tankar som snurrar runt i huvudet just nu och vi får väl se hur det löser sig.

Får se imorron och diskutera med min kära mamma som kommer då :) Som jag längtar efter henne, ska bli fruktansvärt kul att hon kommer hit.


Nähä börja städa huset då, så det är rent och fint överallt tills hon kommer :)


Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards