frubrannmark

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2012

17 augusti

Av Malin - 17 augusti 2012 12:04

Då har vi kommit igenom halv augusti och ja har inte orkat bloggat på väldigt länge. Har inte speciellt mycket att skriva om. Men tänkte bara tala om att jag i alla fall lever :)


Imorron är det Hörneforsdagen, ska bli trevligt.

Var i Kalix helgen som var, riktigt trevligt och skönt var det. Blev dock att åka båt bara en gång eftersom svärföräldrarnas båt ligger på land, så fick åka med gubbens kusins pappa :) Tråkigt att det inte blivit något båtåkande eftersom jag gillar det och tycker det är väldigt avkopplande och mysigt. Men får bli nästa år. Kanske.


Har även börjat rensa bort allt j*vla ogräs ifrån häcken vi planterade tidigare i somras, på tiden att ogräset försvinner och tusan så mycket det är. Herrejesus. Ska ta lite ikväll igen när sonen somnat. Dottern ligger i vagnen och är med ute. Får väl se om karln har tid att hjälpa mig eller om han ska fixa någe annat :)


Var ju även ner till Gusum de första dagarna i augusti. Var på min mormors begravning. Usch och fy är allt jag har att säga om sådant. Har dock ännu inte riktigt förstått att hon inte lever längre. Känns riktigt konsigt och när jag åkte hem där ifrån så kom tanken: Nu glömde jag ju säga hejdå till mormor. Och i nästa sekund så kom ja ju på varför. Riktigt jobbigt. Tänker på henne varje dag. Min fina lilla mormor.


På måndag börjar dagis igen för min lilla kille. Ska bli spännande och roligt. Han älskar ju att vara där då vi vart o lekt med barnen när de varit ute nu under sommaren. Han verkligen älskar att vara där så det kommer nog gå hur bra som helst.


Snart fyller sonen även 2 år. Den 2 september blir han stora killen :) Har köpte massor presenter så kanske dax att börja slå in dem om jag ska hinna i tid ;) Funderar även mycket på vad man ska baka för tårta, vill ju göra någon rolig. Men vi får se.


Åh igår beställde jag även hem 6 kg blåbär av en jag känner här. Som ja längtar tills jag får dem. Älskar ju blåbär, hur gott som helst :)

Äsch nu orkar jag inte skriva mer.. o bilder blir det tyvärr inga då vi har ny dator och alla bilder är på gamla datorn.. Får se till o ta lite nya som jag kan lägga in här :)


Kram hej

 
 
Johanna

Johanna

18 augusti 2012 10:28

Ta sista chansen och vara med i min tävling! Den avslutas 15.00 idag! Du hittar den här:

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/08/02/8359498-tavling-i-samarbete-med-caseappse/#kommentarer

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards