frubrannmark

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Malin - 31 augusti 2012 10:45

Jaha ja, då har vi kommit fram till den sista dagen på denna månad och det är redan höst. Vilket det varit ett tag. Tråkigt tycker jag, men inget man kan göra så mycket åt :)


Sonen är på dagis, han blev lite ledsen idag med när jag skulle gå. Men då visa Åsa de andra barnen som var där och han blev tyst. Han vinkade snällt hejdå. Tror han glömde bort mig ganska fort efter jag gått. Vet att han har det hur bra som helst där och trivs som fisken i vattnet.

Den andra lillfisan ligger o sover, igentligen borde jag göra detsamma då jag vaknade typ vid kvart, tjugo över 5 idag då gubben gick upp och av någon väldigt konstig anledning var jag pigg. Var även tvungen att pumpa då eftersom min kära dotter sov non-stop till 7 idag och sonen till halv 8. Så hade blivit en riktigt skön sovmorron om jag kunnat sova.

Sonen kom även in till oss i natt. Och när karln stigit upp så tog sonen upp typ hela sängen. :) Han är en jäkla o ta plats min lilla pojke :)


Idag ska jag baka en kaka, blir chokladsnittar eller va tusan de heter. Får se om de blir bra, brukar inte bli som jag vill att de ska bli. Men bara att försöka. Imorron ska jag göra cupecakes, då de jag gjorde häromdagen blev jag inte nöjd med. Så bara göra nya :)

Ska även göra negerbollar imorron med och på söndag ska jag ju göra tårtan :) och dekorera cupecakesen :)


Är nog allt vad som händer här. Vår lilla kille blir ju stor på söndag. Gör ont i hjärtat att se hur han växer så fort :) Men han är världens goaste lilla stora kille :) Älskar mina barn nått så oändligt mycket.


Kram hej

 

Ovido - Quiz & Flashcards