frubrannmark

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Funderingar

Av Malin - 2 april 2012 11:52

Har för tillfället alldeles för många funderingar i huvudet.. Känns lite smått kaosartat om jag ska vara ärlig.. Mycket tankar uti dagiset och hur vi ska göra med det. Var ju på studiebesök på Sandgärdan imorse och Sixten verkade kunna trivas väldigt bra även där. Han trivs ju bra på Paletten med. Men Sandgärdan ligger ju precis baki huset vilket skulle vara bekvämt på många sätt.. Vi har försökt väga både för o nackdelar men det går väl sådär tror jag. Vill att han ska gå kvar på Paletten, men vill även att han ska byta till Sandgärdan. Kan de inte bara byta plats på dagisarna?? Haha smidigt det skulle vara :) Men som just nu känns det som det lutar åt att byta, men det kan ju hinna ändras. På torsdag ska papprena vara inne om vi vill byta, vill vi stanna kvar behövde vi inte göra något.


På tal om något annat nu, så blev det ju vinter igår igen.. Åh va glad jag blev när det snöade HELA dagen, så nu har vi hur mycket snö som helst igen. Suck! Jag som var så glad åt att gräsmatten börjat titta fram o det var varmt ute och härligt, men men bara att acceptera. De sa på vädret i fredags att det ska va typ sånt här skitväder till mitten av april så vi får väl se..

Kollade smhi.se och yr.no igår. De visade helt olika och för tillfället stämmer yr.no. Enligt dem skulle det vara sol och nån plusgrad :) Enligt smhi.se skulle det snöa, vara molnigt och minusgrader.. Tittar jag ut så lyser solen så härligt från en blå himel och snön droppar från taken igen :) Det gör mig glad.. Hoppas hoppas hoppas att snön inte ligger kvar så länge och att vi får härliga dagar här framöver. Men vi får väl se :)


Nähä äta lite lunch kanske och sen bara fortsätta slappa tills jag ska hämta lillplutten..


Kram


 

 
 
Trollpackan kvastar in!

Trollpackan kvastar in!

3 april 2012 14:31

Ja, här blev det också vinter igen för ett par dagar sedan, men vi hoppas på vår snart, redan till påsk btw, för då har vi tänkt att grilla*skratt*
Hoppas att det löser sig med dagisbytet!

ha en tippentoppen dag!

http://www.trollpackan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards