frubrannmark

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Malin - 23 april 2012 11:27

Känns som jag är så tjock så magen ska spricka snart, inte tusan blir det bättre av att bebis sparkar ut som tusan heller.. Men men, bara vänta några veckor till... Min kära sambo var såå himla snäll o talade om för mig att det kan vara hela 9 veckor kvar av denna skit. Suck. Inte kul. Jag hoppas det inte är så lång tid kvar, men man vet ju aldrig. Han gav mig dock en väldigt välbehövlig massage igår och det var sååå fruktansvärt skönt så han hade kunnat fått fortsätta hela natten ;)

Nä men nu är jag faktiskt ganska less på det här. Men det har jag väl talat om förut skulle jag kunna tro :P


Lillpluttas är på dagis, sista veckan. Sen långledigt till 20 augusti. Har fått veta att vi fick plats på Sandgärdan till hösten så då blir det små korta promenader till dagiset som ligger backi huset ;) Skönt. Slippa ta bilen varje dag.


Har även fått pappren så jag kan fylla i ang min sjukskrivning så ska skicka iväg de papprena idag och sen är det bara att hoppas på att kunna inkassera lite pengar. Annars gråter jag floder kan ja tala om.


På tisdag drar vi förhoppningsvis söderut till min familj där. Ska bli skönt att få komma dit en stund faktiskt. Länge sen. Ska ju även fixa frillan hos bästaste Pillan :) Underbart ska det bli. Hon får göra va tusan hon vill bara det blir kort :)


Sen nån gång i maj kommer svärföräldrarna hit för att hjälpa till med bygget av bastun som äntligen ska bli av. Skönt, slippa höra tjat om att inte kunna basta :) Farfar har även fixat en beställning åt oss på häck vi ska ha runt tomten, perffa. Se när vi ska kunna plantera den då :) Annars är det nog rätt lugnt, vad jag kommer på nu. Skönt när det börjar hända lite saker iaf.


Ser även fram emot våren/sommaren som kanske kommer snart.. behöver lite värme o sol. Igår var det iof ganska varmt i solen. Skönt att vara ute. Tog oss även en liten promenad och provade nya vagnen som ja kan köra båda barnen i :) O lillpluttas glassa som vanligt ;) Sötungen min...


  (vecka 33 [v 32 +1] )

Ovido - Quiz & Flashcards