frubrannmark

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Malin - 22 april 2012 11:17

Då har vi alla varit sjuka nu.. Jag håller dock på att bli frisk igen, men de två andra är fortfarande sjuka.. Eller karln har nyss blivit sjuk. Men jag är inte alls förvånad över det då vi planerat att åka söderut på en vecka. Så vi får väl se hur det blir med det.. Sonen är fortfarande sjuk, aldrig blir han frisk. Men snart får han vara hemma och hoppas bli frisk då.. Han går ju bara 4 dagar till på dagis innan han blir lång ledig till hösten. Skönt för honom, iaf om han blir frisk till på köpet :)


Händer inte speciellt mycket här eftersom vi inte mår helt hundra.. på tisdag ska jag iaf till BM igen och titta till lillpyret. Hoppas han ligger nedåt med huvudet nu.. Vill gärna att han ska göra det.. Gillar inte när han ligger i säte. Men det blir nog bra..


Igår när vi låg o kolla på film så hade jag handen på min mage och jäklar vad han bökade omkring.. karln fick känna han med o då jäklar vilka rörelser han gjorde. Kändes som han skulle komma ut genom magen haha :P


Nä nu spela lite spel o blir väl o slappa resten av dagen..

Ovido - Quiz & Flashcards