frubrannmark

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Malin - 16 april 2012 11:20

Ärligt talat nu är ja fan irriterad, frustrerad och lite halv förtvivlad. Ringa Försäkringskassan nyss då jag from idag sökt om gravidpenning men inte fått något beslut. Hon sa då att de inte hunnit kolla på mitt ärende ännu och att det kommer ta några dagar till innan jag får veta något. Men alltså man tycker ju att jag borde fått ett beslut innan idag eftersom ja sökt från detta datumet och var fan ute i god tid.

Har ju även varit sjukskriven i 2 månader, men det har de inte heller gjort någonting med. Så bara att vänta. Så vettifan hur jag ska göra. Ska man ringa VC och be dom sjukskriva mig längre o sen säga till f-kassan att de får flytta fram datumet för gravidpenning eller vad?? Känns åt helvete om jag ska vara ärlig. Trodde det skulle vara klart nu. KUL!!! Verkligen jättekul!




Ovido - Quiz & Flashcards