frubrannmark

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Malin - 10 april 2012 20:13

Ja vet att ja varit sämst på att blogga ett tag nu. Men har inte haft någon lust och så har vi inte haft igång datorn så mycket de senaste dagarna. Riktigt skönt att inte sitta här ibland :)


Händer väl inte sådär jättemycket här. Är skit väder idag iaf. Har väl inte varit bästa vädret annars heller men  lite sol ibland o typ runt 0 grader. Skulle va skönt om vi kunde få några riktiga soldagar här framöver, men enligt aftonbladet så är det ganska kört med det. Men som sagt, skulle vara skönt.

Snart är vi ju i mitten av april och då vill i alla fall jag känna lite mer vår o vårvärme. Men bara att vänta.


På torsdag åker vi till Kalix en sväng. Skönt o komma bort ett tag. Får väl se vad som händer där. Har inget planerat iaf.


Ibörjan på maj åker vi söder ut. Ska bli riktigt skönt att få komma "hem" ett tag. Träffa alla där nere och så. Ska ju även fixa till håret när jag är där. Sååå skönt som jag hatar det nu.. Usch. Ser för jävligt ut. Men Pillan, min frisörska är verkligen BÄST så ja vet redan nu att ja är nöjd när jag går därifrån :)


Vår lillplutt hostar o grejar på nätterna. så 3/4 nätter har han sovit i vår säng.. de två första helt ok, för då jobba gubben natt så bara ja o lillkillen. Natten som var låg vi alla 3 i sängen. De gick ganska bra ändå. För för en gångs skull så låg plutten nära gubben o inte tryckt intill mig :) Så jag o min stora mage fick plats. Härligt. Får väl se hur det går inatt.. Vi tycker de är ok att han sover hos oss så länge han har hostan på nätterna så man slipper springa upp stup i kvarten o kolla till honom o ge vatten o allt sånt.. Så får se hur länge det håller i sig.


Han har bara två veckor kvar på dagis innan gubben ska vara hemma o vara pappaledig. Sen hoppas vi vår nästa lillskrutt föds i början av juni och sen i mitten av juni får han semester. Så blir lång ledigt.. Härligt härligt.. Då har vi ju lite tid tillsammans att hinna göra lite grejer på.. Får väl se hur pigg o så jag är.. Men det kommer nog gå bra :)


Nej, nu ropar soffan på mig att komma tillbaka :)

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards