frubrannmark

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Malin - 3 april 2012 19:29

Idag var det ju dax att besöka barnmorskan igen. Var riktigt nervös eftersom mitt blodtryck var så högt förra gången och hon typ skrämde skiten ur mig. Kanske var tur för idag var trycker riktigt bra, det bästa jag haft under hela denna graviditet :) Härligt härligt... Bebis har varit duktig oxå och ligger inte längre på tvärsan utan i säte. Han har ju dock ett tag till på sig att vända sig rätt :) Så jag håller tummarna.. Vi pratade även lite om förlossningen, om jag hade några förväntningar och så. Men sa att ja tar det som det kommer, men hon tyckte jag borde skriva ner att jag vill ha ryggbedövningen fort så jag slipper vänta lika länge som förra gången.. Så det ska jag väl kanske göra.


Fick deklarationen med posten idag.. var nervös att öppna det så lät det ligga på bänken så plockade o styrde lite. Sen när karln kom hem så var han så nyfikne så han slet upp det och tittade åt mig och vi fick ett positivt besked. Kändes riktigt skönt efter de senaste årens betalnings skit. Så denna gången får jag alltså tillbaka lite pengar och det är ju aldrig helt fel. Kommer väl till pass när man ska fixa gräsmatta på baksidan :) Så det är väl vad de pengarna kommer gå till :P


Har sjukt ont i kroppen idag, det började igår kväll och då kunde jag knappt gå eller röra mig. Trodde det skulle bli bättre när jag fick sova o vila kroppen lite, men icket. Den gör fruktansvärt ont idag och är inte alls rolig. Men tog mig ändå en sväng till jobbet och sen storhandling innan jag for hem. Kan säga att det kanske inte var det bästa beslutet jag tagit att köra bil idag, men va tusan va ju tvungen o handla.


Äsch nu ska jag sluta svammla... o ställa mig i duschen för att sedan slappa resten av kvällen i soffan.. ha en härlig kväll...

Kram


  (Bilden är från min grav med sonen som nu är 19 månader)

Ovido - Quiz & Flashcards