frubrannmark

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Malin - 1 maj 2013 21:07

Idag har varit första dagen med fitnessfighten. Har gått riktigt bra. Känns lite konstigt att äta var tredje timme, men det har gått bra. Det ända jag haft lite problem med idag är att dricka dessa 2 liter vatten man ska. Har alltid haft svårt att dricka så mycket vatten och idag har ja verkligen druckit dåligt. Det känns nu i form av huvudvärk. Måste göra detta bättre imorron. Men va tusan man kan ju inte vara bäst redan första dagen ;)

Träningen gick bra med :) och jag kände att jag gjorde så gott jag kunde :) Träningen idag bestod av först cardio 10 minuter och då hoppade jag hopprep. Sjukt jobbigt och jag har sjukt ont i mina smalben, så imorron blir det att springa istället och hoppas det känns bättre. Sen var det pull over, knäböj och planka. Lite cardio igen. Lateral raise, höftlyft och Reversed crunch. Sjukt jobbigt och i ett bra tempo tyckte jag att ja höll mig i..


Så första dagen har gått riktigt bra, hoppas de resterande 29 dagarna går lika bra :)


Idag är det ju även 1 maj, vilket betyder min pappas födelsedag. GRATTIS pappa!


Nej lite slapp och så hopp i säng, förhoppningsvis tidigare än igår ;)

Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards