frubrannmark

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Malin - 17 maj 2013 21:38

Jaa mina vänner, inte ens en månad med fitness fighten pallade jag innan jag gav upp. Hmm men det som satte käppar i mitt lilla hjul var den där härliga magsjukan vi fick här tidigare i veckan. Inte det ultimata när man kör något sånt där och sen tappade jag lusten helt. Idag har jag dock gjort min träning och det var riktigt skönt att få komma igång igen. Men maten, ja maten går skit. Och jag känner faktiskt att jag inte orkar hålla på längre. Jag mår mycket bättre än jag gjorde när jag startade min viktresa och jag känner mig faktiskt ganska nöjd. Nu gäller det att försöka tajta till så gott det går och fortsätta träna då jag känenr att träningen är mycket bra för min kropp. Jag mår så himla mycket bättre när jag får träna lite. Så det kommer jag absolut att fortsätta med och fitness fight träningen passar mig alldeles utmärkt. Härligt!


I helgen blir det till att fortsätta grejja med huset. Farmor och farfar kom nyss hit så vi får lite hjälp.

Men jag längtar till nästa fredag. Då åker vi ÄNTLIGEN ner till Gusum. Ska bli hur skönt som helst och kul att träffa alla igen. Saknar dem hur mycket som helst. Sen så ska ju även världens bästa hårfrisörska fixa mitt burr oxå. Börjar se riktigt förjävligt ut.. Nästan som ett skatbo ;)


Nej nu ska jag väl varva ner och sen hoppa i säng. Somnade alldeles försent igår och damen vakna enligt min mening alldeles för tidigt idag.. Men hör o häpna, hon sover till 6 numera. Dock är hon ju då vaken en timme längre på kvällarna, men ändå. Love it! Inga mer mornar klockan mitt i natten :)


Kram hej


 

Ovido - Quiz & Flashcards