frubrannmark

Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

Dag 12

Av Malin - 12 maj 2013 21:59

Har nu insett att träningen i fitness fighten passar mig alldeles utmärkt, har dock lite svårare med maten. Men imorron gör vi en nystart och jag hoppas att jag fixar det resten utav månaden. Börjar faktiskt bli mer och mer nöjd med min kropp, så vikten är inte längre lika hårt fokuserad. Dock vill jag gärna tajta till magen och låren lite. Men några kg till ska jag ner så tror jag faktiskt att jag kommer vara riktigt nöjd. Bara att vänta och se. Känns i alla fall riktigt bra. Men vill i alla fall väga 60+ kg. Så har några kg kvar. Får se hur lång tid det tar att bli av med dem. Hade önskat att jag är av med dem när denna månad är slut men får helt enkelt se.


Nu något helt annat.

Har hänt en del på huset denna helgen när svärföräldrarna varit nere. Kul att saker och ting börjar ta form. Som vi har längtat efter det här och nu är vi äntligen här. Dock har vi tydligen inte kommit så långt som vi önskat då vädret hindrat oss en del. Men farfar kanske skulle komma ner till helgen och köra lite till så vi kommer lite längre.. :)


Just nu längtar jag något så fruktansvärt mycket efter min mamma. Jag älskar min mamma mest av allt. Nä ok mina barn först ;) Men mamma är den bästa som finns och jag har inte träffat henne sen, tror de va, i början av december. Vilket är väldigt länge. Saknar resterande familj med såklart. Men mamma är ändå mamma. Nu räknas dagarna ner och jag får träffa henne den 24 maj. Som jag längtar.

Mamma, jag älskar dig jättemycket och saknar dig lika mycket.

Märks om hon läser det här ;)


Nej nu är det nog dax att hoppa i säng. Imorron blir det ju ingen sovmorron längre. :P Hur nice som helst har det varit och välbehövligt.

Wilma har inte kräkts något mer heller, skönt. Hon kräktes imorse när hon vakna och en gång till efter det, trodde det var magsjuka men tror inte det. Var något annat. Men hon verkar i alla fall bättre nu. Skönt det.


Godnatt

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards