frubrannmark

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

Lördag

Av Malin - 8 december 2012 17:13

Då har Daniel nu åkt till jobbet. Kul att vi hann ses en liten stund iaf.. Ungefär 40 minuter :) Ja ja, vad gör man inte :P


Igår jobbade jag ju. Lång dag. 10.50-19,15 Jättekul. En hel del folk och det var nått o göra nästan hela tiden och då tycker jag det är som roligast att jobba. När det händer något hela tiden. Har jobbat även idag. 09,50-15,30. Var bra ruljans (?) på kunderna idag. Kändes dock som det inte var så jättemycket. Men kanske berodde på att vi va så sjukt snabba i kassan ;) Nä men skämt å sido. Har haft roliga dagar. Kul att få börja komma tillbaka lite mjukt. Jag börjar känna mig mer och mer "hemma".

På måndag får vi även nya kläder. Ska bli kul o se hur de är. Jobbar onsdag nästa gång och vi får väl se ifall mina kläder kommit tills dess och ifall jag kan ha dem, lite konstiga i strl tydligen, men får vänta o se helt enkelt :)

Tycker i alla fall att det är hur kul som helst o jobba :)


Så idag tog Daniel dagpasset med barnen och jag tar kvällspasset. Kul att vi kan jobba båda samma dag men att vi ändå.

På fredag i veckan som kommer åker vi ju söderut. Ska bli hur kul som helst och längtar massor.


Haha.. Wilma sitter i gåstolen här bredvid o fiser nått så väldigt mycket. Smattrar på som tusan. Haha. Jo lite låg humor sådär en lördags kväll :P


Älskar mina barn hur mycket som helst. Så nu får det lov att bli lite soffmys och hoppas att kvällen går smidigt :)

Kram hej


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards