frubrannmark

Alla inlägg den 11 december 2012

Brr

Av Malin - 11 december 2012 12:45

Imorse när vi klev upp var det -18 ute. Inget skönt alls. Nu är det lite bättre och är "bara" -13,3.

Ska hämta hem sonen på en timme. Ska då gå bort till Öppna förskolan en sväng o fördriva tiden en stund. Ska försöka ta mig ut på en promenad till lite senare, förhoppningsvis ensam. Men får se hur dax karln kommer hem ifrån stan.


Håller på o tvättar för fullt idag. På fredag åker vi ju till Gusum. Och på torsdag kväll ska allt vara packat o klart så vi bara kan kliva upp o äta frukost på fredag o sen åka.


På torsdag blir det även Lucia på dagis, får se om karln hittade någon tomtedräkt till sonen i stan idag. Jag hoppas det och jag hoppas sonen kommer vilja ha det på sig. Man vet ju aldrig med honom :)


Nej nu ska jag mysa lite med min dotter. Ge henne lite mat och så. Förbereda oss på att gå ut i kylan :)

Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards