frubrannmark

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Malin - 26 december 2012 23:18

Mycke tankar blir det.. Om framtiden. Jag hoppas vi kommer fram till något bra. Som vi alla är nöjd med. Men får fundera ännu mer innan något beslut tas.. Kommer bli många diskussioner fram och tillbaka. Men förhoppningsvis kommer vi fram till något bra..

Nej nu ska jag försöka sova lite.
Godnatt o sovgott.
Kram hej

Av Malin - 26 december 2012 12:18

Har nu planerat hur mycket jag ska gå ner i vikt varje månad fram till juni 2013. Jag hoppas verkligen att jag lyckas, men även om ja inte kommit ner helt i det jag tänkt så hoppas jag att jag ligger väldigt nära, annars blir jag besviken på mig själv och det har jag faktiskt ingen lust med.

Så jag skulle behöva peppa mig ännu mer. Skärpa mig till tusen och verkligen ge järnet nu. För det här ska lyckas.

Och snart har jag ju en belöning att casha in :) Härligt. 6 hekto kvar till mitt första delmål. Det bort jag väl snart ha klarat av tycker jag. Men jag har ju inte varit så jätteduktig nu under julen och ätit det mesta och lite till. Så nu är det dax att skärpa till sig en aning. Får dock fuska pyttelite den sista veckan på detta året.

Den 1 januari är det dax att skärpa sig på allvar och sätta igång ordentligt. Då är det jävlaranama som gäller :)

För det här är något jag faisken ska klara nu. Jag måste, för min egen skull. För att jag ska orka leva mitt liv så som jag vill. Orka leka med mina underbara barn och allt annat som följer med när vikten försvinner.


nu jävlar Malin är det bara att sätta igång :) Tro på dig själv och att du kommer fixa det här.

Lite peppning från andra som läser min blogg skulle inte heller skada ;)

Ta hand om er nu och må så bra som ni förtjänar.

Kram hej


 

Ovido - Quiz & Flashcards