frubrannmark

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Malin - 9 december 2012 19:52

Har så fruktansvärt ont i min högra axel. Igår så gjorde jag illa min axel. Gjorde helt enkelt en kulerbytta över Daniel och landade på axeln. Vilket gör sjukt ont.

Ändå så var jag ute och skottade lite snö förut och drog sonen i pulka. Det skulle jag INTE gjort, för nu kan ja knappt röra den :( Hoppas fasiken de går över snart, för har inte tid att ha såhär ont och inte kunna använda armen på ett normalt sätt..


Ska snart hoppa i ett varmt bad, väntar på att sonen ska somna, vilket jag hoppas han gör snart. Vill o önskar så gärna att ett varmt bad ska lindra min axel.


Äsch orka skriva här.. Men alla julklappar är inslagna och allt är nog klart för min del :) Skönt!

Nu spola upp vatten och hoppas sonen somnar o låter mig vara :P

Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards