frubrannmark

Direktlänk till inlägg 22 juni 2012

Midsommar

Av Malin - 22 juni 2012 14:59

Då har vi nu kommit fram till midsommar och slutet av juni månad och fortfarande ingen bebis. Men ja håller tummarna för att den kommer imorron. På min mormors 80 års dag. Förstå vilken present hon skulle få :) Underbart! Så det hoppas jag på.


Vår modiga lilla kille har även tagit årets första dopp i den nyinköpta poolen. Han älskar att bada och hade nog gärna suttit kvar ett tag till, men har var ganska kall så jag tyckte det var dax att kliva upp o få upp lite värme i kroppen.

 

Jag tyckte dock det var alldeles för kallt att hoppa i poolen så jag satt bredvid och solade min bleka kropp istället och karln passade då på att ta några bilder på min gravida mage.

       

Som ni alla kan se är jag ganska sprickfärdig vid det här lagt och skulle inte ha något emot alls att få föda fram vårt älskade lilla pyre som ligger där inne o jäser sig go. Men som det känns just nu kommer vi få vänta ett tag till. Imorron ska vi dock in till förlossningen för att kolla mitt blodtryck och ctg igen. Jag hoppas för allt i hela min värld att de vill ta ut min bebis nu, men det är väl något jag bara kommer att få drömma om.



Vi har även hunnit med att klämma i oss en marängtårta med grädde och massa jordgubbar. Himlans gott om ni frågar mig :)

 


Det var vår dag hittills i några bilder :) Hoppas ni alla har en trevlig midsommar för det tänker jag fortsätta att ha. Snart dax att börja med middagen som idag blir hasselbackspotatis med en supergod sås och fläskytterfile. Mumsigt värre kan ja lova.


Kram hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juli 2019 18:16

Tillslut kom sommaren även hit. Självklart brände ja halvt sönder mig första dagen 😂😂😂😂 ja vad ska man säga, att jag aldrig lär mig. Nåja ingen skada skedd mer än att det gör ont och jag inte sover speciellt bra.   ...

Av Malin - 16 maj 2019 10:04

Hej, var en stund sen. Har haft en hel del att göra så faktiskt inte hunnit med det här, och igentligen har jag väl inte tid nu heller, men tar mig en liten stund att uppdatera här.   Har haft en utbildning till mitt sommarjobb på Doro, ska bli...

Av Malin - 10 april 2019 13:40

Då har vi tagit oss in i April. Redan! galet vad tiden går fort och ett tag sedan jag uppdaterade här. Har inte riktigt känt att jag har tid. Men kör en liten uppdatering nu i alla fall. Händer inte jättemycket ändå. Jag tränar på, nu ska jag bli...

Av Malin - 26 mars 2019 11:57

Idag har vi nu haft rapportseminarium och jag är så himla nöjd. Var riktigt nervös innan för hur det skulle gå, men sen när vi körde igång så rullade det bara på och feedbacken vi fick efteråt var jättebra så jag är så nöjd. Vilken grupp jag är i. Of...

Av Malin - 19 mars 2019 10:48

Det är så mycket att göra med denna rapporten just nu så jag blir snart knäpp. Men det ska väl gå bra. Den ska vara inne på torsdag morgon, alltså är sista dagen imorgon att finslipa på detaljerna. Jag hoppas att den blir godkänd. Nästa vecka är de...

Ovido - Quiz & Flashcards