frubrannmark

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Malin - 18 juni 2012 12:59

Är riktigt varmt o skönt i solen idag, blåser nästan ingenting. Då tänkte jag att ja skulle plocka fram lillpluttens pool så han kunde få leka lite med vatten eftersom han älskar det. När karln har hämtat den på vinden inser vi att det fattas en typ kork som ska täppa till, vilket gör att det bara är att slänga den. Jätteroligt, nu när solen äntligen börjar värma bra. Men jag ska köpa en ny och större pool istället. För en pool ska jag ha så de så...


Igår prata vi även om jul. Det har vi dock hunnit göra några gånger i år. Är ju så att karln jobbar, vilket betyder att vi kommer få spendera julen här i Hörnefors i år. Jag som sett fram emot att få åka söder ut och vara med dom. Men så blir det alltså inte. Bara att försöka acceptera. Så ni i familjen, vill ni fira en jul i norrland är ni väldigt välkomna hit i år :) *blink blink*


Imorron är det dax för BM igen, jag som sa lika snällt förra gången som gången innan att ja inte tänkt komma dit, men som det ser ut nu så blir det så ändå. Är ju BF + 2 idag. Skit kul. Trodde ungen skulle vara ute vid det här laget, men tji fick jag. Trodde faktiskt att andra barnet skulle komma fortare, men men. Bara att vänta ännu längre.. Får ju bara vara gravid i 2 veckor till, så snart är han ute ändå.. Börjar dock tro att det är en liten flicka denna gången. Vet inte varför, men har bara fått den känslan nu.. Dock drömde jag i natt att vi fick en pojke.. haha bara vänta o se :)


Kram hej


  Vecka 39+3

  Vecka 40+1

Ovido - Quiz & Flashcards