frubrannmark

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Malin - 11 juni 2012 08:48

Fy fan, inatt drömde ja en så jävla äcklig mardröm så usch.. Ja drömde att jag blev kvävd till döds... hur läskigt som helst.. men typ precis innan ja dog så vakna jag, hade kvar känslan i mig väldigt länge och jag känner den fortfarande, så himla obehagligt var det och jag vågade inte riktigt somna om igen.. Men efter en stund var jag så trött så jag somnade ändå.. Men usch för sådana drömmar, blev ju livrädd och tänkte att tänk om jag drömt klart att jag dog, hur läskigt hade inte det varit??


Nej nu ska vi snart gå till Sandgärdan, sonens nya dagis, på en sådan här informationsträff. Ska bli spännande att se hur lillkillen är :) Han gillade det ju senast vi var där och hälsade på. Ska bli kul att se vilka fler barn som ska börja där i höst. Nu har jag inte tid med det här längre.. Dax att klä lillkillen och sen fixa diverse grejer och sen gå bort :)


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards