frubrannmark

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Malin - 21 september 2013 09:58

Är så jävla förbannad på norrtåg just nu. Skulle tagit tåget till jobbet och allt var planerat och jag skulle hinna och allt sånt där. Men när jag kommer till tågstationen här i Hörnefors så står det att tåget är instället. Står inget om att någon buss är insatt istället, vilket alltså betyder att det bara är för mig att ringa jobbet och säga att ja inte kan ta mig dit idag. Skit kul. Tycker väl för fan att man ska kunna lita på att tågen går. När det inte ens är någon snö ska de väl gå normalt. Har varit så jävla mycket problem med den där jävla Botniabanan sen de byggde den. Bränn upp skiten. Hade varit mycket bättre att lägga pengarna på något som verkligen behöver dem. Så jävla arg är jag. De gör alltså att ja förlorar pengar eftersom jag inte tar mig dit..

Kommer aldrig mer i hela mitt liv åka tåg. Aldrig lita på att de går när de ska.. Kommer helt enkelt få åka buss. Även om jag måste åka flera timmar innan, ja men då får ja göra det. Jag måste ju kunna lita på att de går när de ska.


Sjukt jävla förbannad just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards