frubrannmark

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Malin - 2 september 2013 09:50

Oh yes idag är det första arbetsdagen utan att ja senare ska vara mammaledig igen. Känns jättekonstigt måste jag säga. Det är lixom 3 år sedan. Jag har jobbat några strödagar men inte sådär jättemycket de senaste 3 åren. Hel konstigt. Meen bara att bita i det sura äpplet ;) Nåja det kommer nog gå jättebra. Lite nervös dock då det ändrats om en hel del där idag. Massa nytt och ja kommer känna mig som en nybörjare igen. Hade varit trevligt med en ny-på-jobbet-skylt. Ja tack! Haha


Vår älskade skruttunge fyller 3 åridag. Hur fort har inte tiden gått. Superfort. Båda fröna är på dagis, va inte jättepopulärt att ja gick därifrån, men idag storgrina inte Wilma i alla fall.. och Sixten accepterade att mamma måste jobba.


Nä nu har jag lite att göra innan det är dax att masa sig till bussen. Ja hör o häpna, jag ska åka buss till jobbet idag.. Spännande.. Eller?! Njae, jag vill inte men ett måste en dag som denna. Nåja det blir nog rba i slutändan.


Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards