frubrannmark

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Malin - 19 september 2013 09:06

Jaha, ja dagarna rullar på. BArnen är på dagis. Jag går i skolan och jobbar och karln jobbar. Känns bra att vara inne i det här nu och det känns skönt att få träffa lite människor.

I helgen ska karln och barnen fara upp till Kalix medan jag blir kvar hemma. Ska jobba på lördag så därför jag blir hemma. Fina Johanna har även bjudit över mig på middag på lördag så det ska bli riktigt trevligt :)


Vet inte om det händer så mycket här annars faktiskt. Det är höst nu och man får plcoka fram alla ljus. Härligt :) MYs mys. Ska se om ja hittar några fina ljushållare o köpa, känner att ja vill ha lite nya och finare :)


Min mamma sa häromdagen att hon har lite tankar på att komma upp framöver, så ja håller alla tummar o tår att det inte blir någon isgata och snöstorm. Ja saknar henne verkligen och skulle tycka det vore jättekul om hon kom. Så just nu hoppas jag på det..


Nähä snart dax att fara till skolan så bäst att fixa iordning sig..

Kram hej


 

Ovido - Quiz & Flashcards