frubrannmark

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Malin - 18 maj 2012 13:12

Var ett tag sen ja skrev här så tänkte uppdatera lite, fast vet inte om jag har så himla mycket o skriva om igentligen. Graviditeten går ju framåt, händer inte så mycket. Hade lite känningar häromdagen men inget mer efter det.. Jag hoppas på att det dröjar till typ slutet på maj början på juni innan lillbebis vill titta ut. Sen tycker jag att det räcker.. förra gången så titta ju sonen ut i vecka 37+4. Just nu är jag i vecka 35+5, så bara att hålla tummarna o hoppas :)


På tomten händer en hel del. En traktor har varit här o tagit bort lite sand och diverse stubbar o grejjer. Nu håller karln o svärfar på att bygga bastu. Glad för gubbens skull då han längtat efter detta väldigt länge, så skönt de kommit igång nu. Sonen är ute på promenad med svärmor. Så för tillfället är jag ensam här. Lite små skönt faktiskt :)


Annars är det nog rätt lugnt, tror inte det händer så himla mycket mera just nu. Fick ju hem lite leverans från IKEA igår, en garderob till sonens rum och två fåtöljer. Nice. Så det fixa vi igår. Bara dörren ska hängas på på garderoben och sen kan ja plocka in hans kläder.


Jag mår som jag gjort den senaste tiden, vilket betyder att jag inte behöver skriva något om det :)


Kram hej

Ovido - Quiz & Flashcards